ČEZ ESCO kupuje firmu Capexus, která navrhuje kancelářské prostory

„K navrhovanému spojení soutěžitelů dochází zejména v oblasti realizace a revitalizace kancelářských prostor s důrazem na technologie administrativních a kancelářských budov,“ uvedl úřad v oznámení. Spojením se zabývá v takzvaném zjednodušeném řízení a rozhodnutí vydá do 20 dní.

Společnost Capexus podle svého webu působí na trhu v České republice deset let. Nabízí návrhy a realizaci kancelářských prostor na míru od návrhu až po dokončení, interiérové konzultace i řešení technologie budov. Podle údajů v obchodním rejstříku stojí za firmou Karel Konečný a Daniel Matula, kteří vlastní i realitní fond 100 Towers Holding. Ten vznikl v roce 2019 a nedávno koupil například kancelářskou budovu Lyra v Praze u Smíchovského nádraží a další budovy v Praze, Ostravě nebo Plzni.

Green deal pro Evropu. Co to je a jak má pomoci od zhoršování životního prostředí?

ČEZ ESCO se zaměřuje na služby související s dekarbonizací a snižováním klimatické stopy pro průmysl a města. Jde například o energetické audity a energetické poradenství, externí dodávky tepla a elektřiny nebo výstavbu kogeneračních jednotek, renovaci teplárenských soustav a instalaci fotovoltaických elektráren. Je také dodavatelem služeb souvisejících s veřejnou a firemní elektromobilitou. Zajišťuje také dodávky elektřiny, plynu a tepla, výkup elektřiny, obchodování s emisními povolenkami, provoz energetických zařízení a jejich servis.

Firmy holdingu ČEZ ESCO zaměstnávají asi 2000 lidí. Mezi dceřiné společnosti ČEZ ESCO patří firmy AirPlus, AZ Klima, Bytkomfort, ESCO Distribúčné sústavy, ČEZ Energetické služby, ČEZ Energo, ČEZ LDS, Domat Control System, E-Dome, ENESA, ESCO Slovensko, Hormen, Kart, KLF-Distribúcia a Spravbytkomfort. Letos v červenci získal holding i firmu firmu EP Rožnov, která se zabývá projektováním a budováním čistých prostor v elektrotechnickém a automobilovém průmyslu, farmacii, optice, zdravotnictví i vědě a výzkumu.

Celý článek zde | Podnikání za 500 Kč ? – ANO

Zajímavost :  Letošní Black Friday byl méně úspěšný, než ten předchozí. I tak byly tržby vysoké