Kancelář roku: Šestý ročník soutěže přinesl jedenáct vítězů

Přestože kvůli pandemii zely kanceláře po celé republice několik měsíců prázdnotou a nad jejich budoucností se vznášel otazník, do šestého ročníku Kanceláří roku soutěžící firmy, ale i architektonická studia, přihlásily na sedmdesát nových prostor, které soutěžily v jedenácti kategoriích. Podívejte se na vítězné projekty.

„Loňské obavy z opouštění kanceláří v České republice byly naštěstí neopodstatněné. Oproti zahraničním zaměstnavatelům se tuzemské firmy ve většině plně vrátili do kanceláří, přičemž globální společnosti naskočily na částečný princip docházky. I přes původní obavy poroty byl letošní ročník stejně silný jako předchozí,“ říká zakladatel soutěže Kanceláře roku a Managing Partner společnosti Prochazka & Partners  Radek Procházka.

Zajímavost :  Místo Fanty Fancy, místo McDonald's Veselý a chutný. Rusko nahrazuje uprchlé značky

Výjimečné kancelářské interiéry firem v České republice letos soutěžily v deseti kategoriích, poprvé se objevily kategorie Hybridní kanceláře roku a Inovativní kanceláře. Pomyslnou jedenáctou kategorií pak je speciální Cena poroty, udělovaná napříč všemi přihlášenými realizacemi. Jejím cílem je ocenit výjimečný přínos pro architekturu a design.

Zimní zahrada: Co je potřeba vědět a z čeho ji vyrobit?

Video se připravuje …

O vítězích rozhodla šestičlenná porota, která hodnotila interiéry z hlediska designu prostor, inovací, atmosféry, a především kvality pracovního prostředí a uspokojení potřeb zaměstnanců. Napříč všemi kategoriemi porota ocenila i atraktivitu pracovního prostředí a nakolik je kancelář příjemným a pohodlným místem k práci.

Hlavními tématy letošního ročníku byly hybridní kanceláře, jejichž zrod urychlila vlna pandemie, a také uhlíková stopa užívaných materiálů. „Pravidelně se setkáváme s požadavkem větších firem, aby odebírané materiály měly buď co nejmenší uhlíkovou stopu, nebo byly přímo vyráběné z recyklátů. Problematika ESG tak nutně proniká i do architektonických návrhů a s tím souvisejícího výběru materiálů, respektive jejich výrobců,“ říká obchodní ředitel společnosti ProInterier a člen poroty Petr Zahálka. 

Celý článek zde