Netflix už hledá partnery pro reklamu. Doufá, že díky levnějšímu předplatnému zvýší počet diváků

Podle zpráv médií Netflix vede jednání o možné marketingové spolupráci s dceřinou firmou Alphabetu Google a s NBCUniversal společnosti Comcast. „Mluvíme teď s nimi se všemi,“ řekl Sarandos na konferenci Cannes Lions.

Netflix, který je známý svým velmi prodiváckým přístupem, poprvé připustil, že by mohl začít nabízet levnější variantu předplatného podpořeného příjmy z reklamy ve druhé polovině dubna. Tehdy oznámil, že mu v letošním prvním čtvrtletí klesl poprvé za více než deset let celosvětový počet předplatitelů. Další pokles předplatitelů čeká firma i ve druhém čtvrtletí.

Zajímavost :  Unijní fond obnovy pomůže členským státům zvýšit kapacitu LNG

„Nebudeme přidávat reklamu do Netflixu tak, jak ho dnes znáte, přidáme reklamu pro lidi, kteří říkají ‚hele, chci nižší cenu a budu koukat na reklamy‘,“ řekl Sarandos na konferenci.

Největší konkurent Netflixu, společnost Disney+, už také uvedl, že zavede předplatné s reklamou. Zájem o sledování streamovacích kanálů totiž kvůli odeznívání pandemie slábne, konkurence sílí a spotřebitelé kvůli vysoké inflaci na zábavě šetří.

Video se připravuje …

Gray Man Ryan Gosling v novém traileru!


Celý článek zde