Velké e-shopy jsou zásobené na vánoční sezonu, připravovaly se měsíce

Praha – Velcí tuzemští internetoví prodejci, které ČTK oslovila, jsou přes komplikace v dopravě a výrobě zásobeni na letošní vánoční sezonu. Na vrchol prodejů se připravovali měsíce. V průběhu roku se zaměřili na rozšíření skladovacích prostor, zrychlení doručení a zlepšovali mobilní aplikace. Část e-shopů zahájila tradiční slevovou akci Black Friday neboli černý pátek, která letos připadá na 26. listopadu. Objem zařazeného zboží je v některých případech větší než před rokem.

Internetový obchod Mall.cz začal podle své mluvčí Pavly Hobíkové zásoby klíčových produktů na vánoční sezonu řešit prakticky hned po skončení loňských Vánoc. „Ačkoliv jsme i my zaznamenali opožděné nebo menší dodávky, zvládli jsme zboží naskladnit včas a na vánoční sezonu jsme připraveni. I v těch nadcházejících týdnech se budeme ještě intenzivně doskladňovat,“ uvedla.

Češi podle ní už vánoční nákupy zahájili. Například prodej hraček na Mall.cz v září meziročně vzrostl o 50 procent, uvedla.

Zajímavost :  Inflace v Česku v říjnu meziročně zrychlila na 5,8 % ze zářijových 4,9 %....

Black Friday spustil Mall.cz 8. října, zboží ve slevách bude nabízet do půlnoci z 24. na 25. listopadu. Akce se budou týkat několika tisíc produktů, některé budou časově omezené.

E-shop se spodním prádlem Astratex má letos více dodavatelů a přidal nové produkty, řekl jeho marketingový ředitel Karol Guláš. Astratex spolupracuje především z evropskými výrobci, situaci zvládl i v případě dodavatelů ze třetích zemí. Na Black Friday tak bude nabízet stejné slevy jako v minulosti. „Zároveň se snažíme díky skladovým zásobám umožnit maximálně dlouho nakupovat za stávající ceny,“ řekl.

Internetový prodejce s módou Zoot se podle svého výkonného ředitele Milana Poláka připravuje na vánoční sezonu výrazně jinak, letos se spojil s dalšími třemi značkami, a to Bibloo, UrbanStore a Different. Bude mít k dispozici podle něj podstatně širší nabídku, posílení je znatelné hlavně v kategorii prémiového zboží.

Zajímavost :  Inflace americké ekonomiky dosáhla v říjnu 6,2 procenta. Je to nejvyšší úroveň...

„Problémy v dopravě postihly především naše privátní značky, které se nám nakonec podařilo dostat na sklad tak, aby byly připraveny v čase spuštění naší vánoční kampaně, která startuje 15. listopadu. Původně jsme je však měli mít k dispozici už o měsíc dříve,“ uvedl Polák.

E-shop Alza.cz má ve skladech podle místopředsedy představenstva společnosti Petra Beny připravené na vánoční sezonu zboží za zhruba deset miliard korun v prodejních cenách, což je meziročně o 35 procent více. Black Friday spustil prodejce dnes, potrvá do 28. listopadu. Objem zařazeného zboží je podle Beny dvakrát větší než loni.

Zajímavost :  Dobré ráno: Vytlačí omikron deltu na celom svete?

Reklama

Celý článek zde | Podnikání za 500 Kč ? – ANO