Vybudování dvou železničních tunelů v Praze s pěti podzemními stanicemi, které včera…

Vybudování dvou železničních tunelů v Praze s pěti podzemními stanicemi, které včera představilo ministerstvo dopravy, je podle odborníků realizovatelným projektem. Dnešní moderní technologie podle nich umožňují bezpečné provádění podobných zásahů.

Na základě studie by pod hlavním nádražím měla vzniknout dvoupatrová stanice, další budou pod zemí na Václavském a Karlově náměstí a v Karlíně a poslední na Florenci, která bude zahloubená jen částečně.

Tunely je podle předsedy České tunelářské asociace Ivana Hrdiny reálné vybudovat. Pracovat se nebude pouze pod povrchem. „Samotná činnost samozřejmě částečně ovlivní i situaci na povrchu, a to při realizaci eskalátorů, výstupních prostor či vestibulů,“ dodal.

Zajímavost :  Při výpovědi bez udání důvodu by zaměstnanci náleželo podle úpravy...

Problémem by podle odborníka na městskou a regionální dopravu z Fakulty dopravní Českého vysokého učení technického Zdenka Michla neměl být ani větší sklon mezi hlavním nádražím a Florencí. „Trať nepovede z úrovně dnešního kolejiště, ale z oddělené podzemní stanice. Právě poměrně podrobné posouzení technické realizovatelnosti a ekonomické návratnosti návrhů bylo předmětem několikaletého řešení studie proveditelnosti,“ řekl Michl. (České noviny)

Zajímavost :  Německo je v hluboké hospodářské krizi, řekl šéf průmyslového svazu BDI

Celý článek zde | Podnikání za 500 Kč ? – ANO