Media Club příští rok zdraží TV reklamu o 18 až 22 procent

Praha – Obchodní zastupitelství Media Club, které mj. zastupuje TV Prima, v příštím roce zvýší ceny televizní reklamy o 18 až 22 procent. Cena reklamy v rádiích stoupne o pět procent a v on-line médiích o osm až deset procent. Media Club to oznámil v tiskové zprávě.

Televizní stanice, které Media Club zastupuje, mají podíl na sledovanosti 34 procent a rádia mají celkovou poslechovost 45 procent. Dokáže oslovit přes 6,9 milionu reálných uživatelů na webech a osm milionů uživatelů na sociálních sítích. V roce 2025 se plánuje zastupitelství orientovat na lepší cílení kampaní, s ohledem na cílové skupiny klientů, a tím zvýšení jejich efektivity.

“Po loňském propojení s Impression Media letos rozšiřujeme portfolio o dva nové připravované televizní kanály ze skupiny Prima a tři rádiové značky. Novinkou je také audiovizuální mediální služba na vyžádání – video knihovna Prima play, která umožňuje mediálním domům a provozovatelům webů doplnit jejich obsah o odkaz na službu Primy, která obsahuje poutavá videa napříč různými žánry a oblastmi,” uvedl komerční ředitel skupiny Prima Vladimír Pořízek.

Zajímavost :  Korejský Hyundai ve své továrně v Nošovicích končí s výrobou manuálních převodovek....

Pro rok 2025 je nadále strategickou cílovou skupinou pro TV dospělý ve věku 18 až 69 let. Klienti si budou moci pro plánování svých kampaní vybrat až z 23 cílových skupin. Rozložení jednotlivých kanálů optimalizuje Media Club podle aktuální výkonnosti zastupovaných kanálů a poptávky. Vedle zvýšení základních cen Media Club zvyšuje i stopážový koeficient u delších spotů i sezonní koeficienty v měsících, kdy je vyprodáno.

Stejně jako letos bude Media Club i příští rok zastupovat prodej reklamy pro skupinu Prima, hudební stanice skupiny Óčko, stanici Paramount Network, dětský kanál Nickelodeon, NickToons a Nick Jr., kanál Retro, kanály zastupované společností Atmedia Czech a s největší pravděpodobností i kanály TV Barrandov.

Na rozhlasovém trhu zastupuje rádia Impuls, Evropa 2, Frekvence 1, Kiss, Beat, Country, Signál, Spin, Radio 1, Rock Zone, Bonton, Dance rádio, Český Impuls a Dechovka. “Aktuálně reprezentujeme čtyři značky z pěti nejposlouchanějších rozhlasových stanic. Poslouchá nás o dva miliony posluchačů týdně více než komerční konkurence. Rádio Kiss je nejúspěšnější rádiovou značkou na trhu s více než milionem posluchačů týdně,” doplnil obchodní ředitel rozhlasové divize Media Clubu Jan Čadek. Pro rok 2025 jsou novinkou stanice Rádio Čas a Rádio Čas Rock a rádia Penny uvnitř prodejen.

Zajímavost :  Kupka: Nástup elektromobility bude rychlejší, podpoříme další rozvoj

Media Club v on-line segmentu skupiny Prima meziročně posílil. Měsíčně zasáhne téměř 6,9 milionu reálných uživatelů. Video imprese na zastupovaných platformách meziročně vzrostly o 28 procent, podíl na čase stráveném sledováním videí je 21,9 procenta. Kromě webů skupiny Prima nadále Media Club zastupuje weby z portfolia Impression Media.

Reklama

Zajímavost :  Jen 15 procent lidí hodlá vynaložit za vánoční dárky víc peněz než loni

Celý článek zde | Podnikání za 500 Kč ? – ANO